Vrátenie - Výmena - Reklamácia
Vrátenie a výmena tovaru
Ak chcete tovar vrátiť, alebo vymeniť, postupujte podľa týchto krokov:
- Informujte nás. Zavolajte, alebo napíšte e-mail info@sheabutter.sk (čím skôr vašu požiadavku zaregistrujeme, tým skôr bude vybavená)
- Neotvárajte balenie, tovar musí byť nepoužívaný, nepoškodený v originálnom balení.
- Vyplňte Formulár, ktorý nájdete TU.
- Tovar zabaľte a do balíka priložte Faktúru (prípadne jej kópiu) a vyplnený, vytlačený Formulár.
- Presvedčte sa, že je balík dobre zabalený, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu a odošlite na našu adresu: GROHAX s.r.o., Brezany 129, 010 04, Žilina (+421 948 650 699, info@sheabutter.sk)
Ak chcete tovar vymeniť, tovar nám zašlite naspäť (platí rovnaký postup ako pri vrátení tovaru), a zrealizujte novú objednávku, ktorá bude vybavená a odoslaná štandardne do 24hod.
PODMIENKY VRÁTENIA ALEBO VÝMENY TOVARU:
Vrátenie a výmena tovaru je možná do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky.
Tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale so všetkými náležitosťami, nepoužívaný, nepoškodený, nezmenený, čistý a hygienicky nezávadný. Tovar musí byť kompletný aj s príbalovými letákmi.
Kozmetický tovar nesmie byť otvorený, ani použitý. Z hygienických dôvodov (podľa zákona) nie je možné takýto tovar vrátiť, alebo vymeniť.
Pre bezproblémové a rýchle vrátenie tovaru odporúčame využiť na zaslanie balíka služby niektorej z uvedených kuriérskych spoločností:
Pre zákazníkov z ostatných krajín EU:
- Neposielajte tovar na DOBIERKU. V takomto prípade tovar nebude prevzatý!
- Neodporúčame tiež posielať tovar na vrátenie prostredníctvom pošty, pretože sa balík zaradí medzi bežnú internú poštu našej spoločnosti a proces vybavenia sa značne oneskorí. Ak tovar na vrátenie odošlete ako bežnú poštovú zásielku (nie na adresu), zásielka pravdepodobne skončí na pošte a po uplynutí odbernej lehoty sa vám vráti späť.
- Za poškodený, alebo stratený tovar počas prepravy predávajúci nepreberá zodpovednosť.
Po splnení týchto podmienok vám bude na účet vrátená plná suma vráteného tovaru bez poštovného a to najneskôr do 14 dní po fyzickom obdržaní balíka.
Reklamácia tovaru
Ako kupujúci ste povinný si prevzatý tovar skontrolovať a akékoľvek nezrovnalosti, prípadne vady oznámiť bezodkladne ako reklamáciu a to formou e-mailu, alebo telefonicky. Ak tak neurobíte, dodávka tovaru sa považuje za úplnú.
Reklamovať môžete len tovar, ktorý ste si zakúpili u nás. Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, máte právo na reklamáciu.
Ako kupujúci ste povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u nás, a to hneď po zistení vady. Ďalšie používanie tovaru, zhoršenie vady a následné znehodnotenie tovaru, môže byť dôvodom k zamietnutiu reklamácie.
Za vadu sa nepovažuje poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, spôsobené používaním tovaru,
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa,
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom,
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy),
- mechanickým poškodením, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.,
- v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
Kratšiu životnosť tovaru nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
POSTUP PRE REKLAMÁCIU TOVARU:
- Ihneď po zistení vady tovar reklamujte.
- Zavolajte, alebo napíšte e-mail na info@sheabutter.sk s podrobným popisom, čo je predmetom reklamácie.
- Vyplňte Reklamačný Formulár, ktorý nájdete TU.
- Tovar zabaľte a do balíka priložte Faktúru (prípadne jej kópiu) a vyplnený, vytlačený Formulár.
- Presvedčte sa, že je balík dobre zabalený, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu a odošlite na našu adresu: GROHAX s.r.o., Brezany 129, 010 04, Žilina (+421 948 650 699, info@samoopalovacisvet.sk)
Pre bezproblémové a rýchle odoslanie tovaru odporúčame využiť služby niektorej z uvedených kuriérskych spoločností:
Pre zákazníkov z ostatných krajín EU:
Podrobný postup a podmienky vrátenia, výmeny, alebo reklamácie nájdete v našich Obchodných podmienkach bod 7),bod 8).
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhaj kontaktovať.